Promod.pl gwarantuje bezpieczeństwo płatności internetowych.
Dane dotyczące Twojego konta i karty płatniczej są kodowane i zabezpieczane przez system bezpiecznych płatności internetowych Allopass. Oznacza to, że nie mamy do nich dostępu i nigdy nie przechodzą przez naszą stronę.
Dlatego przy każdym kolejnym zamówieniu prosimy Cię o ponowne uzupełnienie danych w celu zrealizowania płatności.Informacje związane z zamówieniem podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu danych, za które odpowiada HiPay SAS. Celem tego zautomatyzowanego przetwarzania danych jest określenie poziomu analizy transakcji oraz walka z nieuczciwym użyciem Państwa karty bankowej.
Twój bank może poprosić Cię o wykonanie dodatkowego kroku w celu zatwierdzenia transakcji. Zostaniesz poproszony o zatwierdzenie płatności za pomocą aplikacji bankowej lub bezpiecznego kodu na telefonie. Natychmiast po zatwierdzeniu transakcji przez Twój bank, Promod zatwierdzi Twoje zamówienie.
HiPay SAS i Promod są odbiorcami danych związanych z zamówieniem. Zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/679, Klient ma w każdej chwili prawo dostępu, prawo do sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia wszystkich danych osobowych, które go dotyczą, pisząc listownie i przedstawiając dowód tożsamości, na adres HiPay, 94 rue de Viliers, 92300 Levallois-Perret, Francja
W przypadku podejrzenia oszustwa, Promod ma prawo sprawdzić dane osobowe podane przez Klienta oraz podjąć środki uznane za niezbędne (żądanie przedstawienia dowodu lub anulowanie zamówienia) w celu upewnienia się, że osoba, której rachunek bankowy został obciążony, jest rzeczywiście osobą, która złożyła zamówienie oraz w celu uniknięcia nieuczciwego wykorzystania numerów kart bankowych.
Jeśli Twoja płatność zostanie odrzucona, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który postara się rozwiązać tę sytuację bezpośrednio z Tobą.